maandag 11 juni 2007

Kinderliedjes

Vandaag heb ik met Tim Franken de laatste opnames gemaakt voor mijn kinder-CD. 4
volwassen liedjes voor jonge kinderen. Tijdens solo optredents speel ik wel eens zo'n liedje en dan blijkt dat volwassenen ook nog kunnen genieten van kinderliedjes, mooi!

De eerste keer dat ik schoenen ging kopen met mijn ouders koos ik een paar nike's uit. Ze waren te klein, maar daar heb ik in de winkel niks over gezegd. Ik kromde mijn tenen een beetje om en dan ging het best. Mijn schoenen waren ook zo mooi; die wou ik écht niet kwijt!

Een paar dagen later gingen m'n tenen toch pijn doen en liep ik liever op m'n blote voeten rond dan op m'n schoenen. Dat vond juf Nelleke toch een beetje raar en zo ging ik al snel mijn tweede paar schoenen kopen. Precies dezelfde als m'n eerste, maar dan in de goede maat.