dinsdag 12 juni 2007

Twan Lijten

Opnames voor de boeg! komende weken neemt Twan Lijten een nieuwe singel op. Joop Janssen introduceert Twan uitstekend

Twan Lijten is Nederlandstalige Songwriter. Uit een weddenschap met collega Tilburger Guus Meevis -“Wedden dat ik ook een hit kan maken??”- werd het nummer ‘puur op het gevoel’ geboren. Het bereikte de 17e plaats in de hitlijsten en maakte van Twan een graag geziene gast bij o.a. tros muziekcafé en een aantal ochtendprogramma’s.
De single zal twee gloednieuwe vrolijk nummers bevatten en zal rond juli klaar zijn. vergeet ik bijna te vertellen dat ik een beetje accordeon mag spelen op die single! meer info volgt...

De videoclip van puur op het gevoel is een enorme hit op youtube, 1600 hits in 2 maanden. Da's goed voor Twan, maar ook voor mij. Ik ben namelijk 3 seconden in beeld met mijn Karin!

goed opletten dus ;- )