zondag 4 september 2011

East End Arms, The White Horse, Busking @ Lymington


Ik heb er weer een paar drukke dagen opzitten! Afgelopen donderdag kwam ik aan in The New Forest, waar ik afgelopen mei ben begonnen met het spelen in de pubs. Vrijdagavond gespeeld in de East End Arms, waar het gezellig druk was in het restaurant gedeelte. Nadat alle tafels een nummer hadden uitgekozen van mijn lijst ('t zijn onderhand zo'n honderd (Engelstalige) songs die ik speel) nog even gerockt in het gezellige pub gedeelte van de kroeg.

Zaterdag middag heb ik op straat gespeeld in de haven van Lymington, waar mensen heerlijk in de zon zaten op de bankjes en zictbaar genoten van de muziek en de acts. Halverwege de show werd er zefs een nummer per telefoon aangevraagd, wat niet zo slim is want als je mij hier belt is dat een internationaal gesprek en voor telefonische aanvragen reken ik 5 pond.

'S avonds in Milford-On-Sea gespeeld in The White Horse. De tent zat ramvol eters en ook daar werd er goed aangevraagd en betaald. de rest van de avond ben ik op stap geweest met mijn kersverse vrienden uit Lymington en dat was wel weer een avontuur! Het kwam er op neer dat de stampvolle kroeg, waar ik binnen niet mocht spelen, na een half uur leeg was omdat ze allemaal buiten om me heen stonden te zingen en te dansen!

Mijn kersverse fanbase heeft zelfs een facebook fanpagina opgericht!