maandag 4 juni 2007

Een nieuw begin...

Van harte welkom op mijn nieuwe webstek willemwiebe.nl, de opvolger van wieb.info*.

Vanaf vandaag is willemwiebe.nl de etalage voor mijn projecten. Ik zal vertellen wat ik zoal gedaan heb maar wil ook graag vertellen wat ik op dit moment doe en waarom.

Wie ben jij? Ik ben muzikant en liedjesschrijver en probeer zoveel mogelijk verschillende dingen met muziek te doen. Zo speel ik Franse Musette's op bedrijfsfeesten, schrijf ik liedjes in opdracht, speel ik mee op CD's en geef ik muziekworkshops aan kinderen van 6 tot 18. Daarnaast speel ik onder de naam wieb mijn eigen liedjes in solo of kleine bezetting.

Wat voor soort muziek maak jij?
Liedjes met tekst schrijf ik altijd in het Nederlands zodat jij beter begrijpt wat ik wil vertellen. Verder probeer ik het muzikaal zo breed mogelijk te houden.

Morgen mijn eerste stukje!

* Wat is er gebeurd met wieb.info? Eind januari kon ik opeens geen mail meer ontvangen op mijn -toen nog in gebruik zijnde- mailadres, info@wieb.info, Ook de website deed het niet meer. Na een belletje met mijn provider Quickserver begreep ik dat het bedrijf bij wie Quickserver mijn domeinnaam aangekocht heeft waarschijnlijk failliet is. Er wordt i.i.g. niet gereageerd op telefoontjes of mails. Ondertussen is mijn website doodleuk "gelocked" en niet te zien. Ook kan niemand mij meer bereiken op mijn mailadres...

Drie maanden verder is mijn oude domeinnaam gekaapt door IT-criminelen en is de kans klein dat ik snel terug kan naar
wieb.info. Quickserver bood mij een vervangende domeinnaam aan, ter compensatie, dus de komende tijd zal ik vanaf willemwiebe.nl mijn verhalen vertellen.