zaterdag 26 april 2008

Dom dom dom...


Vandaag moest ik op een feestje in Alphen spelen, zo'n 20 kilometer van Tilburg verwijdert. Vrolijk de auto ingeladen, accordeon in de achterbak, achterbak op slot, tom-tom aan en gaan!

Op het moment dat ik in Alphen de deur van de auto dichtgooi ben ik een kwartier te vroeg. Ik loop naar de achterklep en zoek naar de sleutel... En ja hoor, de auto zit pot dicht, en door het raampje zie ik het sleuteltje in het slot zitten. de sleutelhanger slingert irriterend nog wat na en ik voel me zo ontzettend dom, dom, dom

Gelukkig zijn er verre bekenden op het feest, ik mag zowaar een auto lenen om de reserve sleutel op te halen. En dat het allemaal wat langer duurt is ook geen probleem, ze zijn nog aan het eten.

Drie kwartier later dan gepland kan ik gelukkig toch aan mijn optreden beginnen!