zaterdag 5 januari 2008

Fotowedstrijd W.A.A.P.N. 013

De organisatie van We Are All Photographers Now (W.A.A.P.N.) vroeg mij een optreden te verzorgen tijdens een workshop fotografie in 013.

De fotografen, er waren er zo'n 60, bleven niet stil zitten luisteren. Overal om mij heen flitsten de flitsers en even waande ik mij een wereldster...

Heb jij mij gefotografeerd tijdens de foto-workshop in 013? mail dan je beste foto naar info@willemwiebe.nl en win een mooie cd!

uitslag: zo 13 januari 2008 | de winaar ontvangt naast eeuwige roem een wieb cd en zal per mail op de hoogte worden gesteld | over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd |

Erik Verstegen

Hans van Dongen

Ad van Brunschot


Wout Touw

Els Danen

Noor van Rijswijk

Marjon van Dorp

Marco de Groot

Annie van Bokhoven

Gerard van Belterman
Maikel Pelkmans
Trees Corby

Freddie de Roeck