zondag 25 november 2007

Zaal 16


Tijdens de door Roxxity georganiseerde singer/songwriter middag mocht ik ook acte de présence geven.

Het theater van Zaal 16 bleek ideaal te zijn om de optredens van de vele artiesten sfeer mee te geven. Het publiek was muisstil dus er was 100% aandacht voor de liedjes.

De hele middag werd fanatiek door 4 cameramannen en 1 cameravrouw vastgelegd dus ik verwacht binnenkort wat te kunnen laten zien van het, naar mijn mening, geslaagde optreden.

In het fotoverslag wat later op 3voor13/Tilburg verscheen werd ik bovendien genoemd als verassing van de dag samen met The Kroons. Dit heeft nu al geleid tot een optreden in 013 in het kader van We Are All Photographers Now op zaterdag 5 januari

Mijn eigen verassing van de avond was DuBBel. Een heel tof rap-duo wat eigenlijk een trio is maar hutselt met onze moerstaal vanjewelste!

luister hier naar DuBBel

foto: Christiaan Westgeest