zondag 28 oktober 2007

Cultureel Café Tilburg

Djek Puts, de coördinator van Roxxity was vandaag te gast in Tilburgs' Cultureel Café om te vertellen over zijn voorgenoemde stichting die de belangen behartigt van Tilburgse popmuzikanten.

Om zijn verhaal muzikaal te illustreren had Djek enkele singer-songwriter-acts gevraagd om een optreden te verzorgen. Ik was een van die acts en zette mijn eerste -en laatste- nummer in. Zo was het van te voren namelijk afgesproken; één liedje.

Dat is helemaal niet erg, maar wel kort.

Ik speelde Ik Kom Naar Huis Toe en het was gedaan. Nog geen drie minuten bezig en 't was alweer voorbij. Mijn kortste optreden ooit was afgelopen voor ik er erg in had!

Ik zat alweer aan het tafeltje alsof ik niet weggeweest was, de accordeon was weer netjes ingepakt en het Cultureel Café denderde verder over grote investeringen in de culturele sector...