woensdag 6 juni 2007

Op Uw Feest

Wilt u de sfeer verhogen tijdens uw feest/ trouwerij / dagje-uit / verjaardag, dan kan ik dat verzorgen!


Met een groot repertoire en genoeg speel ervaring breng ik de stemming erin als zingende troubadour die net iets anders uit zijn accordeon haalt je verwacht.

Ik ben akoestisch inzetbaar maar heb ook de beschikking over een mobiel PA systeem waarmee ik mijn zang en Accordeon desgewenst draadloos kan versterken. Hiervan kan ook gebruik worden gemaakt bij eventuele speeches of ingezet worden voor het draaien van muziek

Wilt u nog meer muziek? Dit kan ik dit verzorgen met De Zilvervloot (drum, contrabas, saxofoon, accordeon en heel veel zang) De zilvervloot speelt akoestisch maar kan desgewenst ook versterkt spelen

Bel 06 447 446 10 of mail info@willemwiebe.nl voor meer informatie en een prijsopgave op maat