zondag 2 september 2007

CBK dag II / Sonsbeek


Ik heb er een drukke dag opzitten. Tussen twaalf en vier uur speelde ik wederom tijdens het openingsweekend van het CBK in Nijmegen. Naast de schitterende expositie aldaar was er in het centrum een heuse stads-brunch en een samba festival.

Er werden gratis dozen met broodjes en drinken verstrekt terwijl diverse drumbands opzwepende ritme's produceerden. De speciaal opgestelde picknick-banken zaten vol met etende mensen en een doorbrekend zonnetje maakte het helemaal compleet.

Rond vier uur vertrok ik richting Arnhem om op de verjaardag van Peter te spelen. In het pittoreske Sonsbeek (volgens sommigen het mooiste park van Nederland) was de boerderij afgehuurd voor het gezellige verjaardagsfeest & bijbehorende BBQ.

Ook aanwezig waren Billy & René, mijn surrogaat vaders van BW14. Niet zo lang geleden kon je meer over mij vinden op BW14 dan waar dan ook;

Jong

Een minuutje Willemwiebe
Caramel
Tables des maires


Ze dragen mijn muzikale carrière een warm hart toe; "Jij moet wereldberoemd worden, in ieder geval in Nederland, dat eisen wij." Dat wil ik natuurlijk ook, maar of het gaat lukken, dat weet niemand.

Ik merk in ieder geval wel dat ik door de vele feestjes ritmischer en beter ben gaan spelen het afgelopen jaar. Ik denk dat de tijd rijp is voor wat solo-shows in het singer-songwriter circuit...